Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 09:50 - Освен да ЕМЕКА, трябва и да ЕТОПЛА, или как сключихме сделката на живота си!
Автор: yoshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2159 Коментари: 3 Гласове:
0



Махмурлука сам по себе си е доста неприятно нещо, но когато се наложи него ден да обикаляш по магазините в търсене на идеалните мебели за баня, си е дваж по - тежко.
Точно такъв ден беше вчера. След женското парти с мацките от класа,  порядчно омешаните вино, водка и шотове с уиски и малкото часове сън, от мен не ставаше друго освен полузаспал наблюдател в магазините, които обикаляхме с благоверния с цел покупка на мивки, душове, шкафове и всички други необходими за обзавеждане на баня неща.
Най-хубавото в случая се оказа случайността да намерим каквото търсим накуп и то в удивително близък магазин  и всичко това придружено от продавачка, която демонстрирайки своята компетентност на тема " Недостатъците на едно порцеланово казанче", не спираше да говори. Тя говори, а аз слушам с половин ухо и с останалите едно и половина се ослушвам да чуя заветните " Хайде, готови сме" от устата на любимия и да се понеса обратно към леглото. Да де, ама той толерантен, загрижен да изберем заедно благата от първа необходимост и го удря на дискусия - тази мивка не е ли малка, пък душа дали да не е двустепенен, а аз само муча в отговор "Ъ-хъ", като гледам разбира се, да е на място.
Хеле, приключихме банята и тамън се зарадвах колко бързо и безболезнено съм се отървала, когато на дневен ред се оказа тоалетната чиния. Мхм, ако някой смята, че избора на гореспоменатата е лесна работа, да си беше закупил билети за първия ред на вчерашното ни представление.
Ако това да имаш хубава и удобна баня е важно, то да си избереш тоалетна чиния си е баш екзистенциален избор. 
" Ето това е чудесна керамика" - обясняваше "Великата компетенция", а на мен при вида й ми идеше да срещна иначе тази така хубава тоалетна с изпитите миналата вечер шотове. Челния опит при мен показа, че най-неподходящото нещо, което може да правиш след алкохолно парти е да си избираш тоалетна. А при избора на чиния научаваш и за някои нейни качества, за които дори не си и подозирал.
Запитан, на какви критерии трябва да отговаря бъдещата ни дъска, благоверния ( жената по едно време се усети, че от мен събеседник не става и го нарочи за говорител на нашата коалиция ) рече, че трябвало да е е топла. Ха...това, вЕрвайте ми, ме изкара от полу-дрямката, в която се бях оказала. А не искаш ли и да ЕМЕКА? ( рекламиста в мен проговори ) - когато не съм на кеф ставам изключително хаплива.
Не - рече - да е мека не ща, обаче да е топла е много важно, все пак прекарваме не малка част върху  нея. 
Ми, да си вземем такава с вградени реотани, а - аз спирка нямам, понеже не мога да проумея как дискутираме баш това й качество, вместо да се прибираме. А библиотека за там не искаш ли да си купим?
А вие ако само с библиотека ще минете, пак сте добре, на мен ми се е случвало пепелник за тоалетна да продавам - обади се продавачката и с това уби целия ми хъс да хапя по - нататък.
И след няколко минути се изнесохме от там, натоварили се като шерпи.
И точно вече си представях как помирисвам възглавницата, когато се оказа, че ще се пазаруват и брави. Магазина на другата улица ( вчера моя ангел-хранител явно беше на работа, понеже не позволи да изминавам дълги разстояния на четири гуми ) и съвсем скоро зяпахме брави и дръжки.
Те, устатите продавачки явно се бяха наговорили все на тях да попадаме, понеже и тук това удоволствие не ни беше спестено.. Показа ни жената брави, харесахме ги и тя извади калема да направи калкулацията. Писа, бриса и накрая отсече - 500лв ( ХЪХ!). обаче точно в момента на тези брави има 55% отстъпка, та ще ви струват 224 лв, как да не ги вземете, а? - и ни погледна от упор.
Какво говорите  - та ние току-що сключихме сделката на живота си - опитах да я псувам между редовете - направо за Уолстрийт сме готови.
Нали - искрено се зарадва жената - а според мен просто си имаше процент комисионна на всяка продадена брава от този вид, ама нейсе.
Мхм - потвърдих, направо не мога да се начудя на късмета ни.
И си заминахме, да си ползваме със здраве новата топла тоалетна чиния, здраво залостени с брави на ПРИМОЦИЯ.



Тагове:   как,   Освен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Браво, а аз само лежах, че ставането ...
19.11.2008 11:16
Браво, а аз само лежах, че ставането беше смъртоносно..
цитирай
2. yoshi - И аз така исках
19.11.2008 14:52
ама нямаше как...
цитирай
3. rpatel - Познато! И ние обзавеждаме апар...
24.11.2008 16:44
Познато! И ние обзавеждаме апартамент. Ама при нас не са само брави и казанче, ех... от сега ме втриса като си помисля какви войни ще се водят за мебелите в хола! Че докато стигнем до компромисен вариант за спалнята беше страшно! А колко магазина обиколихме...
Та ако си планирала такива неща за другия ден, е по-добре да не купонясваш предишната вечер, че иначе наистина става страшно! Ама ти си истинска героиня! Аз не бих могла да издържа на нещо подобнои просто щах да отложа цялата акция за друг ден и да си се наспя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yoshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 119975
Постинги: 18
Коментари: 194
Гласове: 772
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930