Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 11:50 - Потника е виновен да бъда... stupid like Tuesday morning
Автор: yoshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5941 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2008 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако някой ви каже, че не е важно какво си обличаш сутрин, да не му вярвате.
И аз така  - съвсем наивно си облякох най-ненормалния-потник-с-овца днес, мислейки си, че деня няма да бъде по-различен от обичайните работни вторници, но...не би.
Още на отиване към офиса ме нападнаха телефонно клиенти на агенцията и докато си седна на работното място вече бях включила мисловния процесор на турбо обороти. Разгеле, офанзивата беще краткотрайна и успешно преодоляна.
От няколко дни обаче живо ме вълнуват едни сандалки в близкия магазин и се чудя как да си ги изкрънкам от любимия. Днес намерих най-удачната форма, купувайки му фанелка с надпис " In Rock We Trust". Тук е мястото да отбележа, че при наличието на такова послание, съм склонна да мисля, че и розова да е, пак би я носил :)))
И тамън в задушевен разговор да му споделя колко са хубави набелязаните патъци, когато с небрежен тон му съобщих, че не помня дали сутрнта съм изключила ютията. Сега, и на мен ми прозвуча притеснително това ми самопризнание, но се успокоявах с факта, че човек върши някои неща несъзнателно. За нашия човек това не беше хич успокоително и след 15 минути ме информира от къщи, че - ДА - ютията е изключена, но други два, пожаропричиними уреда - са си съвсем включени. Да се ...у главата си казах, все още не свързвайки вторничните неудачи с част от облеклото си.
Спретнах се аз да го причакам по обратния маршрут и да му връча фанелката с цел омилостивяване, бидейки абсолютно наясно, че за сандалки ще трябва с друго нещо да го подкупвам, но пред мъж, изстрелян от другия край на града за да провери забравена ютия, всичко останало бледнее.
За мое щастие не беше много ядосан, дарувах го аз с най-благата физиономия, на която съм способна и изведнъж ми просветна къде е разковничето за отсъствието на здрав разум в главата ми днес. ПОТНИКА! С най-глупавата, кротко пасяща овца, която можете да си представите.
Така де, писано ми било днес да се държа релевантно на щампованото животинче.
Трябва да призная, че рядко се чувствам толкова глупава, но днес чак ме обхвана съчувствие към човека, който се очертава да ме търпи още доста време, при това съвсем законово.
В заключение на случката искам съвсем сериозно да предупредя всички - много внимавайте какво обличате сутрин, понякога е решаващо:)))


Тагове:   morning,   Like,   stupid,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - :)))
03.06.2008 11:56
Разсмя ме :)
цитирай
2. absolut - Забавен постинг. . . и добре, ще в...
03.06.2008 12:17
Забавен постинг... и добре, ще внимавам. Ако облеча блузка с някаква си дето прилича на Баба Яга, няма да полетя на метла, нали? :)
цитирай
3. yoshi - absolut,
03.06.2008 12:20
Хъх...след днес не гарантирам:))))
цитирай
4. galina1 - -:}
03.06.2008 12:56
Интересно, много интересно. Това си е направо за Забавление, но ти влизам в положението. Денят вече е минал и каквото било било. Остава в миналото. Тази блуза май повече няма да я облечеш. Не е от нея да знаеш. Просто денят е бил такъв, сбъркан. Минало бешело. Посмей се малко и ти. А той при всички положения ще те изтърпи. Бъди сигурна. }}}}}
цитирай
5. fear - Още в първите редове стана ясно,
03.06.2008 13:05
че си овца.
Що не си купиш сама сандалките, а трябва твоя да ти ги купува? За едни сандалки трябва да се постараеш повече от една тениска...
цитирай
6. babs - Хихи
03.06.2008 14:12
И мен ме размя, за знаеш. Много свеж пост. Не разбраз защо те захапаха за тия сандалки. Май хората не разбират от майтап :)))

Мнооого хубав де, Yoshi :)
цитирай
7. yoshi - galina1,
03.06.2008 14:35
права си, много, не е от потника, от главата е:))))
цитирай
8. yoshi - babs,
03.06.2008 14:36
те сандалките са за цвят вътре:). Поздрави!
цитирай
9. fear - Майтап?
03.06.2008 14:39
Какъв майтап има в това?
Не, че нейния ще и ги купи, ами той ще и даде височайшето си разрешение, ако питате мене.
Това го прави овчар.
:-)
цитирай
10. galina1 - Щом той няма против да е....
03.06.2008 14:59
.... овчар, теб какво - студено или топло ти став аот това. }}} Остави хората да се разбират. На него така мум харесва. Ама и ти Феар.
цитирай
11. benra - :-))))
03.06.2008 15:09
потникът е виновен:-))))Аз имам един с крава и все се чудя като шофирам що разни ми подвикват-ама,краво,глей къде караш ма...а то защо било
Благодаря; че ме разсмя:-)))Поздрави!
цитирай
12. анонимен - МВнР на Лешпердистан няма коментар ...
03.06.2008 15:33
МВнР на Лешпердистан няма коментар към гореизложеното.
цитирай
13. yoshi - benra,
03.06.2008 15:36
незнам, и на мен ми се иска да е от потника, ама....:))) Поздрави и на теб!
цитирай
14. fear - Ама и ти галина1.
03.06.2008 15:39
Топло ми става на топките. А е вредно...
цитирай
15. анонимен - една буразлийка
03.06.2008 16:08
Ха и аз имам потник с пасяща овца.
Да взема да го обелка тия дни, че поне да имам оправдание за разсеяноста си :)
цитирай
16. eien - Тази българска дума "потник"
03.06.2008 16:46
е грозна. Не мислите ли?
цитирай
17. galina1 - @14
03.06.2008 16:57
Ако случайно искаш съвети мога да ти дам, но гледам, че си доста оправен и дано намериш изход от положението за топлото.Еиен има нещо вярно. Като се раздели става пот и ник. Втората част не ми е много ясна, но се надявам да ми се проясни от толкова умни глави наоколо. }}}}
цитирай
18. анонимен - Има нещо вярно, но ....
03.06.2008 19:05
Остави ги тези дето ти пишат, че овцата я прави главата а не вълната. Не че не са прави, но аз искам да кажа , че има капка истина в това. Аз имах и носeх една тениска с една вампирка. Готина мацка, с лукав поглед, на леката и усмивка и сочните червени устни се мяркаха кучешките й зъбки. И мога да кажа с тая тениска хич не ми вървеше , а и настроението ми не беше на висота. Така че те подкрепям в заключението :) Мишан ;)
цитирай
19. анонимен - Toва четиво ми се стори оригинално
03.06.2008 19:25
и му посветих публикация.
цитирай
20. gothic - Странно съвпадение....
04.08.2011 18:15
след като ми подари тениска с подобен надпис, и моята съпруга се сдоби с италиански сандалки. А овчицата....потничето сигурно е било симпатично :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yoshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 119780
Постинги: 18
Коментари: 194
Гласове: 772
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930